skip to main
|
skip to sidebar
mvisa's Blog
lunes, 2 de abril de 2007
Hugo
Us enrecordeu de l'Hugo? No? Doncs aquí us deixo un video que segur que refrescarà la memoria.
Hugo és un joc interactiu que s'emetia en un programa a la TVN als 90.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
temari
Interactivitat
Jocs interactius
prewieu
Trailers
blogs útils
Blog d'Entorns multimedia
Archivo del Blog
▼
2007
(4)
▼
abril
(2)
Trailer spider-man 3
Hugo
►
marzo
(1)
►
febrero
(1)
Acerca de mí
Visas
Ver mi perfil completo
No hay comentarios.:
Publicar un comentario